dinsdag 19 oktober 2010

Pablo Escobar of Sultana?


Ik moet voor Nederlands een biografie lezen en ik twijfel nog een beetje over welke biografie ik zou het best zou lezen. Dus hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Boek 1:
Pablo Escobar: Dit boek gaat over het leven van de beruchtste Colombiaanse drugsbaron. Hij werd een van de rijkste mensen ter wereld door zijn wereldwijde handel in cocaïne.
Boek 2:
Sultana: Sultana is een Arabische prinses die omringt wordt door rijkdom en luxe. Maar ze leeft in een gouden kooi. Ze wordt bijvoorbeeld uitgehuwelijkt aan een man die 5 jaar ouder is dan haar.


Sultana

2 opmerkingen:

  1. Moeilijke keuze. Ik zou gaan voor Sultana. (Ken je trouwens het nummer van Eskobar and Heather Nova - Someone New? - dit volledig terzijde)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook Sultana lezen. Misschien dat ik daarna ook nog Pablo Escobar ga lezen, maar daar ben ik nog niet zeker van. En neen, ik ken dat nummer niet, maar zal het zeker een keer beluisteren!

    BeantwoordenVerwijderen